Monday, May 16, 2011

Semalam aku ada pengalaman yang melucukan laa...haha,,terasa nak post kt snie,,saja2(xda kaitan dgn yg hidup atau yg mati)...CICAK!!!semalan dekat kul 1lbey da aku tido..sebelom tido mesti la g bilik air kn???haha...bila masuk ja dlm bilik aiR..tetiba aku ternampak dua ekor cicak tengah possing cantek punya kt dinding...
GamboO cicak nie aku curi kt blog owg nehh...coz kiut xcam cicak2 yg kita pernah tengok kn??emm.. sambung lik cita td..cicak2 too tengah dok dating,xtaw la depa sembang apa...yg aku nampak cicak jantan too diatas cicak betina...situasi yg lbey tepat lg depa tengah dok mengawan la kn??haha...jarang aku tgk binatang dok mengawan..bila aku buka ja lampu,cicak2 too terus lari lintang-pukang.Terkejot la toO...haha, lawak bagi aku,,xtoa la kt korang...but enjoy keyh...Lots Of Luv!!!

love,peace and respect

0 comments:

Post a Comment