Tuesday, May 17, 2011

SahaBat SejatiE Sentisa DiHatiE..

UITM PartNEr
  • NIe kawan2 aku dekat UITM...kami semua bEsh frenZ satu kelas..n kami namakan kumpulan kami nie star Gurlz..haha,syu la punya keja but niCe...kami semua suka Group too n Epy sesama..semua Lawa2 kn??nie depa dressing comey2 coz time nie dinnEr cycom!!aku amek gambo depa satu2..yg ciut2 jaa..xtawu la nak cita apa tp dowg nie mang gilar2 lar..kami memanG kawan baik...sayang kat depa coz law xda depa xceria la hidup aku...Nama dah tertera kat atas Too..xpayah laa aku senarai dah satoo2..huhu,,Hope prsahabatan Kita kekal n xda jurang Yang Pisahkan kita...study sama2 n berjaya sama2...InsyAllah..
                                                                                               SMKP ParTnER
  • Nie plak kwn2 aku kat SMK Pendang...depa nie pn penyeri hidup aku,,beSh laa bila ingat2 balik, sekolah menengah laa tempat study yang paling best..banyak kenangan kat sana..Ngan depa nie la aku share suka duka dari ForM1 smpai la ForM5...kenalkan erk..yang ujung skali belah kanaN had atas Too Teah PKBM,Alia,HaziRah n Her Boy,thEn MimiE,FarIna,TiQaH,MirAH n yang tengaH2 ciut Too MursYida..ada lg yang aku TerLupa nak letak gaMbar...sorrY Yup Piah Azmi n Ummu BibaH..n aMai lg laa..Nie Pun aku CuriK gambaR depa Kt FB..da la Line lambat,paham2 ja lar...Huhu...yg penting Kt sniE aku sayaNg ampa Semua..CoZ ampa semua KaWan2 TerBaik bagi aku..xda hampa xCeria la hidup aku..ThaNks A Lot!!Luv U all With all My Heart..Muah!!
                                                                              SKAP PaRtNer(Sekolah KebangSaaN aYer PUteH)...
  • Last but not Least,,niE kwn2 time aku kecik dulu..Dari darJah satu sampai la darjah6..dulu kecik2 kan xpakai tudung..semua comey2 ja time too..haha,skunk masing2 da terpisah..Pindah umah,skul MenEngah pun xsama..Dulu beshh frenZ aku Aizzati,Bashiroh,Nabella,Siti Noor...banyak lg lah..xlupa jugak kat Una,YaniE,Aqilla,Killa pak Cat..Ifa...Sorry,,gambar Nie ja yg aku mampu Curik..huhu. Ampa semua still dalam Ingatan..Law ingat2 balik,sku; rendah pun best..men Aci ligan..senamrobik, cam2 lg lah KenanGan..tambah2 ngan Cikgu2 yg kami sayang(ckg zamri,Ckg Zul,Teacher Rahayu)... kenangan yang xdapat lupa jugk bila kita sama2 lari balik umah aku mek buah jambu n rambutan belakang umah...hhahhaaha,,maklum la umah aku belakang sekolah jaa..bunyi loceng pun dengaR... sweet memory laa kt SKAP..Windu plak kenangan2 too semua..hnn..miss u all!!!

love,peace and respect

1 comment:

  1. uit2..pic curi yerk.hehe.thanx coz engat aku lg..aq pon cyg ampa suma..;).follo me back ok..hhehehe

    ReplyDelete