Wednesday, November 23, 2011

saya boodak malas






*hai awak,saya suka sengeh ja..*





*Start from now on,aku dah masuk sem4..pejam celik,celik pejam kejap ja kan..otak kena cerdas,fikiran kena matang,badan maw slim(nak jugak)..yang penting jiwa kena tenang!!aku pun tak tau nak habax cena g yang aku nie malas,pemalas,peyengan,mekngott,lembab..hmm n sewaktu dengannya laa.Selagi aku xcapai kegagalan,aku masih di dalam dunia aku laa..haha,sampai la tangga timpa aku..bawu aku nak sedax!!still kena repeat,penat lah kalau nak tau..Kawan2 tido best ja pagi2 tapi aku kena bangun g kelas!Ishh3 Teha dan g pikir,,bagusss laa kan dari aku dok buang masa aku tidoo sampai matahari nek,,aku sedar aku kena bubah dlm segala bidang!time2 ceni pun xbuka buku g..(10:12PM),bapa jam dah xtw dok belek blog nie..nak bagi makan apa pun xtau ang nie kn TEHA!!k lahh out dulu,nak wat Qeja kolah..



love,peace and respect

0 comments:

Post a Comment