Saturday, October 22, 2011

ohh tidak!!!

“Geum Jan Di is a moon that can never get away from the star called Goo Jun Pyo”

so hurt to let someone we love and seen them from far..speechless,,hurtless,,every single day like suck and pain without the medicine..like live forever in the hell…deeply in our heart full with tears..being messy,crazy,lazy!!still pray for their happiness even with someone else with big hope that they still be ours..no wonder how many years will be……………;(

memang parah aku lepas nie..aku dah terjebak dengan mereka semua…tidak!!!makan,minum,mandi,tido,study aku mesti dah xteratur dah lepas nie disebabkan mereka nie semua..aku dah tertarik gila ngan goo jun pyo..whaa!!!dulu yang xtw pa sal korea dah jadi tw..hari2 aku hairan tgk roommates aku layan movie dari pagi sampai petang.dah too leh g sambung malam..xcataract ka bola2 mata depa..skunk baru aku sedar cena rasa too..bila dah tgk satu episode tergedik-gedik nak tw apa klimaks seterusnya..hemm,,mang tangkap cintan n jiwang habis..nangis sowang2.malunya wehh..Boys over Flower nie..wat aku sedar laa,,kasih sayang nie xbleh dijual beli..lahir dari hati yang tulus ,,xkira pangkat ataupun rupa..

*satu group yang diberi nama F4..oleh sebab status depa yang voke bagai,semua anak orang kaya..n pembuli no satu kat Shingwa High School..terutama yang curly hair too,,taiko besar coz dy yang paling berada sekali.

TAPI

bila Jan Di,si tomboy comell nie diterima masuk..semua yang jahat semakin bertukar baik,dy ja yang xtakut ngan F4 nie..sampai satu saat si taiko rambut kerinting nie jatuh cinta sama Jan Di…tapi masing2 keras kepala xnak mengaku…banyak la peristiwa yang sadis n menguji kasih sayang depa,umma Jun pyo terutamanya!!!banyak penderitaan yang Jan Di terpaksa lalui..
after
4 years
Jun Pyo balik selepas dy pegi kembangkan bisnes bapak dy..n successful.Dia balik menanti buah hati pengerang jantungnya satu2 iaitu Jan Di..cinta mereka masih teguh tanpa anasir luar.So sweet n unexpected..n the others F4 members also success with their own life.
Happily ever after.


*sinopsis ringkas nie untuk ingatan aku sebab aku fan movie nie tanpa disangka.Bukan senang aku nak pabehkan masa aku berjam jam ngadap lappy coz nak tunggu cita nie habis..banyak cabaran yang aku tempuh:-(leteran mak aku,waktu tido aku,makan minum aku,laptop kesayangan aku pun bebai..hang selaloo)..n akhirnya selesai.alhamdulillah

*indahnya kalau cinta itu milik kita sajaa*
                 nurul fatiha                                                                                            ******
Geum Jan Di is a moon that can never get away from the star called Goo Jun Pyo
*haha..demand lah kau teha*

_lampiran tambahan_

*Jun Pyo besar n Jun Pyo kecik*







love,peace and respect

0 comments:

Post a Comment