Saturday, October 15, 2011

al-fatihah..


hari nie aku nak share benda2 yang wat aku imbas balik masa2 lalu..tergelak sowang2 pun ada,sedih sowang2 pun ada..banyak benda yang dah lepas dalam hidup kita sampai kita asa menyesal n nak balik semua tuu terjadi..ada la serba sedikit episode yang aku nak kongsi kat sinie

sejak aku jadi boodak uitm nie..banyak da pengalaman aku dapat,,suka duka semua ada..walaupun just kt merbok area2 hutan nie aku duduk..tapi best!!!suasana n kawan2 yang happening..emm da satu kisah benar la nak cita..aku maseh terbayang sampai skunk..terpikir kawan2,,cerita bermula……  
dulu masa sem satu aku da ikot satu aktiviti kemasyarakatan anjuran u aku..bawah persatuan medicrew,aku n roommates aku join pogem too..program anak angkat dekat KG Raga,yan kedah.. area tt hayun too..mesti semua tw kn,kt c2 aku kenal nyak la kwn2 dari kos lain2..art,dim,acc n byk lg laa..aktiviti semua best2 coz dekat ngan air terjun.Emm,kat sitoo jugak la aku kenal sowang kwn aku nie..-ATIF-
-semua yang terlibat-
-Atif yang baju coklat belang2 too-

……….kami semua lam dewan perdana,semua boodak2 blok murni da sesi perjumpaan dgn rektor baru..sedang puan hajah yg tegas tgh dok bagi speech,tiba2 dy dapat call..pas dy cakap fon too..dy swuh kami hadiahkan al-fatihah dkt salah sorang boodak uitm duduk blok murni gk kos acc kott,, baru ja accident kat jalan mrsm too..time nie mang hajah terkilan gk la..dah kata semua boodak murni kena dtg dewan kul9 tapi boodak too sewa keta sowang2 kuar.Dengar cita dy nak balik umah, emergency!!kami semua tercengang gak la..sedih la dah boodak sini gk..ntah2 boodak too aku kenal n penah jadi kawan aku,,lagi aku terkilan..esok too pakat2 la wat cita sal kemalangan too..aku still tertanya  tanya sapa boodak too..depa cakap dy cuby2 sikit,gelap2 hitam manis..nak tgk buka la fb dy..aku pun cari punya cari ada la sekeping dua gambar dy.tapi xjelas sgt..sah!!!aku kenal boodak nie,,Ya-Allah,tersentap sat aku..wey  aku kenal dy nie.sedihnya bila orang yg kita penah berkawan, sembang2 dah xda dalam sekelip mata..sedih sgt2!!-ATIF-kawan2..mang sedih lw kehilangan depa..aku harap aku akan lebih hargai kawan2 aku pas nie…walaupun aku sering disakiti aku asa aku xperlu balas balik sakit too kat kwn2 aku!!yang baik pasti ada balasannya…………….
*bila aku belek2 balik picture lama2..aku terjumpa gambar nie,,aku pernah rapat ngan dy..cakap n kenal ngan dy..hemm,tapi skunk dah xda dh..gambar nie ambik masa pogem anak angkat too la,kat masjid terapung kt yan too..kami singah coz nak berbuka puasa xsilap aku..

love,peace and respect

1 comment:

  1. sumpah sedih we...memang tkut aku kwn2 baik kita kenal even sekejap...pergi tinggalkan kita :(

    ReplyDelete