Thursday, September 29, 2011

chexbox gallery



*semua nie hak milik kekal saia yang saia suka,saia suka benda yang menarik,cantik,tertarik kat mata saia la*
saia suka little things yang kiut-miut n sedap mata dipandang,memandang!
saia suka beli stuff yang murah-murah,bila dah rosak saia boleh tukar yang baru,
lagi cepat lagi bagus coz saia cepat borink!
hehe...dalam semua perkara*


*Rite here..Eids cards n letter from my fellow friends!I miss them damn much...more love more fun,
Zeyrah!am kasi yg co itam too,seingat aku dulu kita geng..n dy kasi semua kad kt geng kita kott,ummu n syida law xsalah.Aku hargai semua..aku sedar ikatan persahabatan xkan pupus kalau kita saling ingat-mengingati,Remembering is Caring!!!
Tak lupa jugak kat Bella,Along n rakan2 yg lain yang penah hantar kad dekat aku,ingat lg x??
ha,mesti ada punya.Thanks a lot..


*Last but not least,aku hargai sangat lukisan nie 4 my birthday..nie from abd razak mang bakal arkitek laa..dy berseni sangat,aku sayang nak buang lukisan nie coz cumell sangat.Dah dekat 8tahun tapi still berharga buat aku!Aku akan simpan sampai anak cucu aku n law bleh aku framekan nanti,InsyAllah,,
hehe melebeh plak kau teha..

P/S:Thanks jugak pada kawan-kawan yang still jadi kawan aku sampai sekarang!Bagi aku kawan la anugerah terindah buat semua.PEACE!!

love,peace and respect

0 comments:

Post a Comment