Monday, September 19, 2011

aku xtahu apa yang aku tahu

sekian lama aku xupdate blog aku nie..berserabut siott aku tgk..xsempat tambah malas lg,,law da masa panjang t aku update..btw dekat page nie ja aku nak luahkan isi hati aku ataupun benda2 yang aku suka..skunk nie semua bizi ngan exem..nanti cuti sebulan lebih aku pun xtahu nak buat apa dengan diri aku..hemm!!!sebenarnya aku xtahu nak cakap kt sapa perasaan hati aku nie..aku takut orang salah faham.umur aku da nak masuk 20..jap ja kn??semakin matang..so point dy aku  xtahu apa yang hati aku rasa skunk!!!blerrr..banyak sgt benda yang tersekat dalam hati aku nie..cinta..tapi aku xpaham dengan diri aku nie..kenapa rasa nie selalu ada..aku law sukakan orang too ikhlas kerana Allah..n aku xtahu napa aku tahan  perasaan aku nie.Sakit la jugak..mungkin Tuhan nak uji aku kot..hemm,,jodoh semua di tanganNya..aku hanya mampu memohon..semoga Engkau berikan jodoh yang terbaik!!amin...  

love,peace and respect

0 comments:

Post a Comment